27 januari 2010

~Violeta N. Bazalii

Violeta .
She was born in 1976 in Nova (Ukraine)
.Parochka.
I forgot where I found these Drawings
I saved them on my PC a While ago!
and I can’t seem to find them on the net Anymore!
But they are so great, I want to show them anyway to you!
So please, If anyone knows anything about Violeta
Please, Let me know?
.
Thanks to a Anonymous Tip!
~ LINK ~
.

Muysh

.
Deze Tekeningen heb ik een tijdje geleden
op m’n computer gesaved, en vergeten een link erbij te
vermelden en nu blijkt dat ik haar naam en tekeningen
niet meer kan vinden op het net!
Toch wilde ik jullie deze prachtige tekeningen
niet onthouden!
Als jullie haar kennen en/of  iets van haar afweten
willen jullie mij dat A.U.B doorgeven?
.
Update dankzij een anonieme Tipper!!!
Violeta werd geboren in 1976 in Nova ( Oekraïne)
~ LINK ~
.Muyshka

. Kormilica tetya Sonya. Serenada dlya tet Soni. Uluybnites Seychas vuyletit ptichka. Velikiy kombinator i velikiyslepoy

4 opmerkingen:

Hermes zei

Never heard of her Anna, but these are lovely.

Madelief zei

Hoi Anna,

Ik ken de tekeningen van Violeta niet, maar als je hier niet vrolijk van wordt dan weet ik het niet meer!

Een gezellige avond!

lieve groet, madelief

Anoniem zei

She Ukrainian artist. She lives in Odessa
her gallery
http://viknaodessa.od.ua/gallery/?author=52

Anna zei

@ Anoniem
WOW great!
thanks very much!!!